アジアの旅のサイトリニューアル完成!見て!見て!

http://trip.mami-arizono.com/
毎日遅くまで寝ないでがんばってつくりました。
これをつくっていたから寝不足だったんだー。
やっとできたので時間のある時でいいので見てくれるとうれしいです。
写真は前よりでかいです。なので見てると感動する(私だけ?笑
日記も少しつけたしました。(基本的には文章はあまり変化ない
日記のオススメはSiem Riep編です。
あと、色んな旅サイトから英文ぬすんできたり、見せ方ぬすんだりしているので、あー見たことあるーとか思うかもしれませんが、許してください。
ハートは♥ででてくる

a brief introduction to this site


ここには2004年12月から一ヶ月半タイ、カンボジアラオスを旅した時の日記と、写真と、情報があります
私が一人で海外旅行をしたのはこれが初めてでした。
行った理由は、ヒマだったし、人生で一回くらい海外一人旅を経験しないとなーと思ったからでした。
その時は英語も全然できなかったけど、まぁ、なんとかなるでしょー精神でスタート。
旅はちょーよかったです!本当に!
詳しくは旅日記を読んでくださーい!
「hatsutabi」の日記や写真を見て、何かを感じてもらえたら、私はすごくうれしいです。
ここにきてくれてありがとう!
BBSに何か一言書いてもらえるとうれしいです。


The content of this web site has my trip's journal , the lomo photographs and my trip's dates from when I traveled to Thailand, Laos and Cambodia from December of '04 to January of '05.
I traveled abroad alone for the frist time.
The reason why I thought of traveling abroad alone is that I had a lot of free time and I thought I want to travel alone at least once in my life.
On this trip I couldn't speak English at all but I thought It will all work out and I started to travel !
After the trip I thought a trip abroad alone is great !!!!!
Please cheack out, my trip's journal !!!
I'd be so glad if you would be moved when you look at my trip's journal and photographs .
Thank you so much for your visitting my website !!!
I'd be so glad if you write something in the BBS.